We gebruiken cookies om je de beste ervaring op onze website te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
FAMILIEVERHALEN
Officemanager Céline: ‘Pijn en verdriet van anderen raken mij ook’

Het aantal contactmomenten tussen woningzoekenden en onze makelaardij is in een jaar tijd verdubbeld. Het managen van de groeiende groep woningzoekenden is soms een uitdaging. Onze officemanager Céline Pries kijkt terug op een ‘bizar’ jaar.
“Het is een misvatting dat het in de makelaardij alleen maar lekker gaat. We konden de afgelopen tijd slechts een beperkt aantal mensen tevreden stellen. Ik ben een gevoelsmens. Pijn en verdriet van anderen raken mij ook.”
“Ik wil altijd zo goed mogelijk helpen, maar het kon gewoon even niet. Ik moest elke dag nee verkopen en mensen teleurstellen. Voor elke woning waren veel belangstellenden, soms wel meer dan veertig. We konden uiteindelijk maar één iemand blij maken. De anderen zochten door en die sprak ik dan later weer voor andere woningen. Soms zaten mensen privé erg omhoog, en grepen ze keer op keer mis. Maatwerk was er een tijdje niet bij.”
“Gelukkig is de woningmarkt een beetje afgekoeld en kunnen we weer de tijd voor iedereen nemen. Een huis kopen is een hele grote beslissing en dat moet je niet haastig doen. Ik luister graag naar wat mensen nodig hebben en dan denk ik mee door bijvoorbeeld zoekopdrachten aan te maken en woningzoekenden te tippen dat er nieuwe woningen aan komen die aan hun wensen voldoen.”